Dimar vítězem v Českém directu

10. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Koncept Nature Positive – od myšlenky k akci

Den Země je ve společnosti Mattoni 1873 každý den, sahá od cirkularity a snižování uhlíkové stopy až k obraně biodiverzity.

Reklama
SDG

Vítězem soutěže Český direct, kterou vyhlásila Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ), se v obou kategoriích B2B a B2C stala společnost Dimar. V kategorii bussiness-to-business zvítězila s kampaní Časovaná cenová bomba pro klienta Aliatel. V kategorii bussiness-to-consumer jí prvenství zajistila kampaň Mobilní průvodce pro Eurotel. Druhé a třetí místo v žebříčku B2B získala agentura Ogilvy One s kampaněmi Bonelit — měkká kost pro vás, pevná pro vaše pacientky pro Léčiva a M.I.L.D. program pro Unilever. Druhé místo v kategorii B2C patří agentuře Cortex za program Spice pro společnost Baťa a třetí místo agentuře Dimar, která se prezentovala kampaní Hypoteční úvěry Komerční banky. Zvláštní cenu návštěvníků veletrhu Reklama, Polygraf 2003, získala agentura Cortex a cenu České pošty Kosmetika Fleur d’Santé.
V pátek na vyhlášení výsledků oficiálně reagovala agentura Maags. Ta ve své tiskové zprávě zpochybňuje výsledky soutěže: „…Z porušení pravidel soutěže jednoznačně vyplynulo výrazné zvýhodnění některých soutěžících a jejich prezentovaných prací, a naopak poškození agentury Maags.“ rač

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.