Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Dell začal prodávat vlastní značku tiskáren

Redakce MAM25. 3. 2003

Americký výrobce osobních počítačů Dell Computer začal nabízet vlastní značku počítačových tiskáren a inkoustových zásobníků. Souboj o pozici světové počítačové jedničky se skupinou Hewlett- Packard tak rozšířil na lukrativní segment tiskáren.
Dell, který loni přepustil první místo v prodeji osobních počítačů společnosti Hewlett-Packard rozšířené o Compaq, začal v úterý přijímat zakázky na své nové inkoustové a laserové tiskárny a inkoustové a tonerové kazety. Pro Dell bude tato zařízení vyrábět firma Lexmark International.
Dell začal prodávat jeden model inkoustové tiskárny a tři typy laserových tiskáren za “konkurenceschopné” ceny, tedy levněji než u jiných značek. Nižšími cenami chce Dell narušit dominanci skupiny HP. Ta má na trhu tiskáren podíl téměř 60 procent a loni prodala více než 260 milionů těchto přístrojů.
Šéf zobrazovací divize Dell Tim Peters slíbil, že firma zákazníkům usnadní používání tiskáren, protože vytvořila systém doplňování náplně přes síť. Tiskárna v něm sama upozorní na nízký stav náplně a nabídne uživateli objednávku přes internet.
Dell až dosud prodával tiskárny od společností HP, Lexmark a dalších výrobců. Loni v létě se však vztahy mezi Dell a HP zkalily, protože šéfové Dell dali najevo, že firma hodlá jít na trh s vlastní značkou.
Dell vstupuje na trh tiskáren po více než dvouletém propadu globálního technologického trhu. Cílem společnosti je rozšířit záběr aktivit z osobních počítačů, kde panují příliš silné cenové tlaky, na výnosnější oblasti jako počítačové služby, kapesní počítače nebo síťová zařízení.
-čtk-

×

Hesla o válce netáhnou, seznamy Stb ano

Starší článek

Zisk Bertelsmannu loni stoupl o 60 procent

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více