Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Čistý zisk vlastníka Delvity loni vzrostl o pětinu

Redakce MAM13. 3. 2003

Belgické maloobchodní společnosti Delhaize, která má v České republice síť Delvita, se v loňském roce podařilo zvýšit čistý zisk o 19,3 procenta na 178,3 milionu eur. Pokles tržeb vyrovnaly nižší mimořádné výdaje.
Tržby klesly kvůli slabšímu výkonu v USA o 3,3 procenta na 20,7 miliardy eur. Na americkém trhu Delhaize vytváří kolem 80 procent tržeb.
Zisk před zdaněním, splátkou úroků, odpisy a amortizací (EBITDA) se snížil o šest procent na 1,5 miliardy eur. Tento výsledek předčil odhady analytiků, kteří počítali s poklesem o deset procent na 1,49 miliardy.
Delhaize předpověděla pro letošní rok zisk 150 až 185 milionů eur při růstu tržeb o 1,5 až tři procenta. Do konce tohoto roku by firma rovněž chtěla splnit plán dosažení rovnovážného poměru čistého dluhu k základnímu kapitálu.
Kromě Belgie, USA a České republiky, kde má necelou stovku prodejen Delvita, působí Delhaize ještě v Řecku, na Slovensku, v Rumunsku a v Asii a hodlá vstoupit i na německý trh. Společnost má téměř 2500 obchodů a zaměstnává asi 147.000 lidí.
-čtk-

×

Yoko Ono dala 42000 dolarů za mírový inzerát

Starší článek

Agentura NFO AISA opustila Sdružení agentur pro výzkum trhu SIMAR

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více