Charitativní projekt Oriflame dětem

31. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V květnu organizuje společnost Oriflame ve spolupráci s Nadací Terezy Maxové 2. ročník charitativního projektu „Oriflame dětem“. I letos se z každého prodaného výrobku z květnového katalogu věnuje 1 Kč na ozdravné pobyty pro děti z kojeneckých ústavů (50 haléřů firma, 50 haléřů zákazníci). V loňském roce se společnosti podařilo vybrat částku 500 tis. Kč a realizovat 11 ozdravných pobytů pro 190 dětí z kojeneckých ústavů. Cílem pro tento rok je dosáhnout částky 700 tis. Kč. gs

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.