Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Četnické humoresky dostaly ČT do dvacítky nejsledovanějších pořadů

Redakce MAM21. 3. 2003

Česká televize se po několika měsících dostala minulý týden do dvacítky nejsledovanějších pořadů TOP 20, kterou skoro vždy tvoří pořady Novy. Díl seriálu Četnické humoresky z 13. března dosáhl 28,2procentní sledovanosti, čímž se umístil na 15. – 16. místě žebříčku. Vyplývá to z údajů Asociace televizních organizací (ATO). Všechny ostatní pořady TOP 20 vysílala Nova včetně nejsledovanějších Televizních novin z 16. března s 40,1procentní sledovaností.
Špatně si nevedl ani další seriál ČT Ranč u Zelené sedmy, jehož díl zaujal 10. března 20,9 procenta dospělých diváků. Naopak relativní pokles zaznamenaly zábavní show na Nově. V TOP 20 se umístila pouze talk show Zlatíčka ze 16. března s 27,1procentní sledovaností.
Nejúspěšnějším pořadem televize Prima se stalo vydání Zpravodajského deníku ze 16. března, které si zapnulo 14 procent dospělých diváků.
Drobné posuny ve velikosti podílů sledovanosti nestačily na změnu pořadí televizí na českém trhu. Nejsledovanější televizí i nadále zůstává Nova, jejíž podíl se oproti minulému období snížil o 1,2 procenta na 44,5 procenta dospělých diváků. Přes pokles o 0,9 procenta si druhé místo udržel první program ČT, který získal 21,2procentní podíl.
ČT 1 ale začíná dotahovat Prima, které přibyly 0,3 procenta. Její podíl na sledovanosti tak dosáhl 20 procent diváků nad 15 let. Největší nárůst sledovanosti pak v uplynulém týdnu zaznamenala ČT 2, jejíž podíl se zvětšil o 1,7 procenta na 8 procent diváků.
Hospodářské noviny, 21.3.2003, autor: (abo)

×

Nejobdivovanější firmou v zemi zůstává Škoda Auto

Starší článek

Nejlepším zpravodajským webem byly loni České noviny

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více