Český trh pneumatik loni silně rostl

4. 3. 2003 14:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Podle vyjádření společnosti Michelin ČR vrostl celkový trh osobních pneumatik v České republice v roce 2002 o 18 procent.
V segmentu letních pneumatik nejvíce posilovaly kategorie pneumatik s rychlostními indexy H (do 210 km/hod), V (do 240 km/hod) a Z (nad 270 km/hod) a plášťů pro vozy s pohonem 4×4, prodeje plášťů v kategorii T (do 190 km/hod)začaly klesat.
„Tento vývoj trhu vítáme, protože nám roste prodej pneumatik s vyšší marží,“ říká Petr Stoklasa, obchodní ředitel společnosti Michelin ČR.
Oficiální čísla o prodejích na českém trhu všichni výrobci tají. Podle různých průzkumů však minimálně polovina trhu patří domácí značce Barum, dvojkou resp. zahraniční jedničkou na českém trhu je právě Michelin.
Podle vyjádření této společnosti prodeje všech značek skupiny Michelin na českém trhu loni vzrostly a tržní podíl letních pneumatik Michelin se zvýšil. Zároveň společnost minulý týden představila dvojici novinek pro tuto sezónu, která by jí měla napomoci v dalším růstu.
Michelin je rovněž vedoucí evropská značka na trhu automobilových pneumatik – každý třetí automobil vyrobený v loňském roce byl vybaven pneumatikami Michelin. V segmentu sportovních a supersportovních pneumatik ovládá Michelin téměř polovinu evropského trhu.
-bob-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.