České televizi v únoru vzrostl share v primetimu

5. 3. 2003 10:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

V únorovém primetimu narostl průměrný podíl veřejnoprávního kanálu ČT 1 na 25 %. Informoval o tom Štěpán Wolde ze společnosti ARBOmedia, která Českou televizi obchodně zastupuje. Ve stejném období poklesl v čase mezi 19. a 22. hodinou podíl sledovanosti obou komerčních kanálů (TV Nova z lednových 48,7 % na 46,7 %, TV Prima z lednových 19,3 % na 18,5 %). Podle Woldeho se na růstu podílu ČT1 podepsal především patrný zájem diváků z inzertně zajímavých skupin v mladším a středním věku. Ty ke sledování přitáhly původní seriály Četnické humoresky a Ranč U Zelené sedmy, nová soutěž Hodina pravdy a sportovní přenosy.

-tot-

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení