České televizi v únoru vzrostl share v primetimu

5. 3. 2003 10:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

V únorovém primetimu narostl průměrný podíl veřejnoprávního kanálu ČT 1 na 25 %. Informoval o tom Štěpán Wolde ze společnosti ARBOmedia, která Českou televizi obchodně zastupuje. Ve stejném období poklesl v čase mezi 19. a 22. hodinou podíl sledovanosti obou komerčních kanálů (TV Nova z lednových 48,7 % na 46,7 %, TV Prima z lednových 19,3 % na 18,5 %). Podle Woldeho se na růstu podílu ČT1 podepsal především patrný zájem diváků z inzertně zajímavých skupin v mladším a středním věku. Ty ke sledování přitáhly původní seriály Četnické humoresky a Ranč U Zelené sedmy, nová soutěž Hodina pravdy a sportovní přenosy.

-tot-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení