Česká televize a krize v Iráku

20. 3. 2003 12:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česká televize monitoruje pravidelně situaci v krizové oblasti Blízkého východu a je připravena svou zpravodajskou pohotovost v okamžiku konfliktu zvýšit, aby své diváky podrobně informovala, což je povinností veřejnoprávní instituce.
Redakce zpravodajství ČT je na případný válečný konflikt v Iráku připravena. Má vlastní, už z dřívějších krizových situací osvědčenou metodiku „krizového zpravodajství“. Uvažuje se i o kontinuálním vysílání, na kterém by se podílela celá redakce zpravodajství a přizvaní hosté – experti, politici, publicisti atp.
V plné pohotovosti je také celá síť zahraničních zpravodajů. Česká televize má své zvláštní zpravodaje v této chvíli na dvou místech. Barbora Šámalová pracuje v Kuvajtu, Michal Kubal již pracuje v Bagdádu a Jan Moláček je připraven odjet do Izraele.

Pro bližší tiskové informace prosím kontaktujte:
Richard Klatovský, vedoucí útvaru Komunikace a tiskový mluvčí, ČT
tel.: 261 134 005, fax: 261 218 599, mobil: 602 21 95 71
email: [email protected]

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.