Brzy na nás zaútočí zmrzliny
Unilever se rozhodl razantně posílit své vedoucí postavení na trhu se zmrzlinami. I proto uspořádal v Rotterdamu svou historicky první mezinárodní tiskovou konferenci věnovanou tomuto segmentu a představil zde svůj plán, který pokládá za “největší v dějinách zmrzliny”.
“Naším cílem není nic menšího než změnit způsob, jakým lidé uvažují o zmrzlině,” řekl Robert Polet, celosvětový president segmentu zmrzlin Unileveru. “Jako globální leader tohoto průmyslu máme odpovědnost udávat trhu směr. Nyní máme 17% tržní podíl, takže je zde stále dalších více než 80% ,o které se dá bojovat.” Během příštích tří let zvýší společnost výdaje na marketing a vývoj o 20 %, což odpovídá sumě kolem 100 mil. eur (přes 3 mld. K č). Díky těmto investicím hodlá Unilever vybudovat světově nejsilnější zmrzlinovou značku, která bude vnímána pod známým symbolem srdíčka. S tím souvisí i celoevropská reklamní kampaň spočívající kromě jiného v kompletní změně všech obalů a propagačních materiálů. “Spojíme naše zmrzlinové značky s hudbou, protože hudba a zábava jsou přirozenými partnery v dnešním dynamickém světě,” dodal v Rotterdamu Kees van der Graaf , president evropské divize zmrzlin. I proto vzniká společný projekt Unileveru a hudební televize MTV nazvaný Shakedown. Kampaň zasáhne i český trh, na kterém společnost působí pod názvem Algida.
-David Šimák-