Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Brzy na nás zaútočí zmrzliny

Redakce MAM10. 3. 2003

Unilever se rozhodl razantně posílit své vedoucí postavení na trhu se zmrzlinami. I proto uspořádal v Rotterdamu svou historicky první mezinárodní tiskovou konferenci věnovanou tomuto segmentu a představil zde svůj plán, který pokládá za “největší v dějinách zmrzliny”.
“Naším cílem není nic menšího než změnit způsob, jakým lidé uvažují o zmrzlině,” řekl Robert Polet, celosvětový president segmentu zmrzlin Unileveru. “Jako globální leader tohoto průmyslu máme odpovědnost udávat trhu směr. Nyní máme 17% tržní podíl, takže je zde stále dalších více než 80% ,o které se dá bojovat.” Během příštích tří let zvýší společnost výdaje na marketing a vývoj o 20 %, což odpovídá sumě kolem 100 mil. eur (přes 3 mld. K č). Díky těmto investicím hodlá Unilever vybudovat světově nejsilnější zmrzlinovou značku, která bude vnímána pod známým symbolem srdíčka. S tím souvisí i celoevropská reklamní kampaň spočívající kromě jiného v kompletní změně všech obalů a propagačních materiálů. “Spojíme naše zmrzlinové značky s hudbou, protože hudba a zábava jsou přirozenými partnery v dnešním dynamickém světě,” dodal v Rotterdamu Kees van der Graaf , president evropské divize zmrzlin. I proto vzniká společný projekt Unileveru a hudební televize MTV nazvaný Shakedown. Kampaň zasáhne i český trh, na kterém společnost působí pod názvem Algida.
-David Šimák-

×

Ministerstvo obrany připravuje tendr

Starší článek

8. březen 2003 a Stínový program bezpečnosti a obrany

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více