BPM posílilo o titul AutoCar

12. 3. 2003 12:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Devatenáctým titulem zastoupeným v portfoliu Big partnership media se stal dvouměsíčník AutoCar vydavatelství Mise. Magazín AutoCar vychází na českém trhu již 10. rokem a v současné době se tiskne v nákladu 12 tisíc výtisků. M&M to řekl Jiří Lichý z BPM.
„Titul AutoCar rozšiřuje naše portfolio motoristických titulů (Motoráj, Caravan). Slibujeme si, že nyní budeme schopni lépe oslovovat klienty, kteří se zaměřují na motorismus,“ dodal Lichý. AutoCar se věnuje například recenzím nových automobilů či výsledkům srovnávacích testů.
-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.