Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Bertelsmann definitivně prodává Netzeitung

Redakce MAM25. 3. 2003

Bertelsmannův vydavatelský koncern definitivně uzavřel prodej internetového magazínu Netzeitung. Novými majiteli se stali jeho současný šéfredaktor a obchodní ředitel Michael Maier a dlouholetý šéfredaktor hospodářského magazínu Capital Ralf-Dieter Brunowsky.
Podmínky kontraktu zůstaly utajeny. Online magazín byl ve vlastnictví koncernu od loňského července, kdy ho prodalo evropské zastoupení koncernu Lycos. Ve druhém čtvrtletí 2002 zaznamenal Netzeitung ztrátu ve výši 800 tisíc euro.
Do chodu redakce nehodlají noví vlastníci výrazněji zasahovat. Příjmová stránka rozpočtu má být vylepšena vyšším počtem online zpráv přebíraných z deníků, vytvořením lepších podmínek pro inzerci, technologickými službami a vybudováním zpravodajského servisu pro potřeby rozhlasových stanic.
Brunowsky zároveň v minulých dnech převzal pod křídla své kolínské firmy Brunomedia ekonomický 14deník Geldidee, jenž patřil do koncernu Heinrich-Bauer-Verlag.
-sch-

×

Et netera s prezentací pro Autoesa

Starší článek

Hesla o válce netáhnou, seznamy Stb ano

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více