Společnost Merloni Elettrodomestici, výrobce domácích spotřebičů značek Indesit a Ariston, přišla na trh s několika novinkami, které podporuje výraznou kampaní. Značku Indesit představí televizní spoty a celostránková barevná inzerce. Tématem televizní kampaně jsou štíhlé pračky, sporáky a kombinované chladničky. Tisková inzerce kromě jmenovaných produktů podporuje ještě pračky s horním plněním, myčky a klasické pračky. Rovněž značku Ariston provází spot s motivem nových praček Margherita a celostránkové barevné inzeráty cílené na chladničky Opera, nové trouby energetické třídy A, pračky Margherita a nové varné desky. Každé tři měsíce společnost přichází s novou akční nabídkou 30% slevy na tři sety vestavných spotřebičů. O akci informují letáky v místě prodeje. Indesit je poziciován jako značka pro mladé, zatímco značka Ariston je určena pro náročnější uživatele, přičemž primární cílovou skupinu tvoří ženy ve věku 25 až 44 let, které vyznávají tradiční hodnoty, ale přitom se nebrání technologickým novinkám.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?