Ariston a Indesit v TV a tisku

17. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

Společnost Merloni Elettrodomestici, výrobce domácích spotřebičů značek Indesit a Ariston, přišla na trh s několika novinkami, které podporuje výraznou kampaní. Značku Indesit představí televizní spoty a celostránková barevná inzerce. Tématem televizní kampaně jsou štíhlé pračky, sporáky a kombinované chladničky. Tisková inzerce kromě jmenovaných produktů podporuje ještě pračky s horním plněním, myčky a klasické pračky. Rovněž značku Ariston provází spot s motivem nových praček Margherita a celostránkové barevné inzeráty cílené na chladničky Opera, nové trouby energetické třídy A, pračky Margherita a nové varné desky. Každé tři měsíce společnost přichází s novou akční nabídkou 30% slevy na tři sety vestavných spotřebičů. O akci informují letáky v místě prodeje. Indesit je poziciován jako značka pro mladé, zatímco značka Ariston je určena pro náročnější uživatele, přičemž primární cílovou skupinu tvoří ženy ve věku 25 až 44 let, které vyznávají tradiční hodnoty, ale přitom se nebrání technologickým novinkám.


Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.