Americká reklama pro muslimy skončila

17. 3. 2003 00:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Lucie Mifková mění Proficio za Pickerly, kde bude řídit média

Marketingová agentura Pickerly posiluje tým o Lucii Mifkovou, která bude mít na starosti média a výzkum. Před tím působila šest a půl roku ve skupině Proficio.

Reklama
SDG

Americká vláda zastavila reklamní kampaň „Sdílené hodnoty“, která propagovala USA u muslimské populace. Televizní spoty ukazovaly muslimy, jak žijí šťastný život Američanů. Kampaň byla kritizována především pro stereotypní náhled na muslimské obyvatelstvo. Původní rozpočet na kampaň byl 10 miliónů liber. Utracena byla asi polovina této částky. Kampaň se měla promítat ve všech zemích na Středním východě. Odvysílat ji ale odmítli mj. v Egyptě, Libanonu a Jordánsku, kde jsou televize ve vlastnictví státu. Reklamy byly odvysílány v Indonésii, v Pákistánu a v Kuvajtu.
Hospodářské noviny, 17.3.2003, autor: Gabriela Stará

Redakce MAM

Další zajímavé čtení