Agentura NFO AISA ukončila členství ve Sdružení agentur pro výzkum trhu SIMAR. Sdělila to dopisem předsedovi SIMAR Stanislavu Zahradníčkovi. Zástupci agentury ale nesdělili žádný důvod.
O rozhodnutí NFO AISA se SIMAR dozvěděl 11. března – 80 minut před zahájením valné hromady. Ta byla proto přerušena. Pokračovat bude 31. března.
Stanislav Zahradníček tvrdí, že rozhodnutí NFO AISA všechny překvapilo – vzhledem k tomu, že její ředitel Marek Boguszak vystupoval při posledních jednáních velmi aktivně.
„Považuji celý případ za nešťastný, a to jak pro SIMAR, tak pro obor výzkumu trhu a výzkumu veřejného mínění v České republice, protože největší agentura, agentura kvalitní, by měla být jedním z „lídrů“ oboru a svým členstvím v odborné asociaci podporovat image, prestiž oboru a pomáhat při formulování a přijímání různých opatření, vedoucích k co nejvyšší kvalitě realizace výzkumu trhu v naší republice“, dodal Zahradníček.
Ze SIMARU odešla i druhá nejmenší členská agentura ULTEX. Odůvodnila to chystaným sloučením s jiným subjektem.
-zem-
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).