$500 za každý spam!

31. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americké státy Kalifornie a Indiana by měly v nejbližší době přijmout zákon umožňující lidem postiženým spamem domáhat se soudně částky 500 USD (cca 15 tis. Kč) za každý přijatý nevyžádaný e-mail. V případě Kalifornie se jedná o rozšíření současného zákona, který zasilatelům reklamních e-mailů přikazuje jednoznačné označení v subjektu zprávy a zakazuje zasílání z neexistujících adres. V současné době má 26 amerických států legislativní omezení spamu. Většina pozorovatelů se ovšem shoduje, že tyto zákony budou mít jen minimální efekt, protože většina nevyžádaných e-mailů přichází ze zahraničí. dav

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.