Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zisk jedničky reklamního světa byl loni nižší o pětinu

Redakce MAM24. 2. 2003

Největší reklamní společnost na světě WPP zaznamenala loni pokles zisku před zdaněním a odpisy o 19 procent na 400,6 milionů liber (639,4 milionu USD). Reklamní trh se v poslední době potýká s nejhorším propadem v historii a výrazné oživení firma nečeká ani v letošním roce, informoval generální ředitel Martin Sorrell.
Analytici očekávali zisk před zdaněním v rozmezí 395 až 401 milionů liber. “Rok 2002 byl velmi obtížný. Rok 2003 bude také obtížný, ale doufejme trochu klidnější. Rok 2004 by mohl být lepší,” dodal Sorrell.
Reklamní společnosti zažily v uplynulém období prudký propad, protože většina firem kvůli celosvětovému hospodářskému poklesu výrazně omezila veškeré výdaje.
Na trhu se sice začaly objevovat první známky oživení, hlavně u rozhlasových stanic v USA, ale hrozba války proti Iráku výdaje inzerentů opět omezila.
WPP zastřešuje společnosti jako J. Walter Thompson a Young & Rubicam. K jejím hlavním klientům patří automobilka Ford a Domino’s Pizza.
Provozní marže firmy loni díky opatřením k omezení nákladů činila 12,3 procenta, což bylo v souladu s plánem firmy.
V tomto roce by měla marže stoupnout o jeden procentní bod a v roce 2004 o dalšího půl procentního bodu.
-čtk-

×

Ředitelům Aholdu zlomilo vaz účetnictví

Starší článek

WSJ: EMI má zájem o podíl ve Warner Music

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více