Zisk francouzské komerční televize TF1 šel loni dolů

25. 2. 2003 09:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Čistý zisk francouzské komerční televize TF1 loni klesl o 26 procent na 155,2 milionu eur. Podle firmy příjmy z reklamy stagnovaly, zatímco náklady na tvorbu programu rostly.
Provozní zisk se loni snížil na 293,5 milionu eur z předchozích 375,9 milionu. Celkové tržby sice stouply o 15 procent na 2,624 miliardy eur, příjmy z reklamy se však zvýšily o pouhých 0,7 procenta.
Společnost, kterou zhruba ze 40 procent vlastní francouzská stavební a telekomunikační skupina Bouygues, však potvrdila, že v letošním roce počítá s růstem příjmů z reklamy o jedno až tři procenta. Tvrdí, že zvýšit by se měl i čistý zisk.
Firma loni koupila exkluzivní televizní práva na mistrovství světa ve fotbale pro Francii. Kvůli vyřazení francouzského týmu v prvním kole však příjmy z reklamy zaostaly za cenou těchto práv.
Bez zahrnutí nákladů souvisejících s mistrovstvím světa stouply výdaje na tvorbu programu o 5,7 procenta, po zahrnutí těchto nákladů se však zvýšily o 14,5 procenta na 881,6 milionu eur.
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.