Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zaniklý Super přivedl nové čtenáře, vydělal na tom Blesk

Redakce MAM20. 2. 2003

Blesk získal loni pravděpodobně největší část čtenářů denního tisku, které na trh přivedl vznik deníku Super v roce 2001. Super sice přebral část čtenářů konkurenčním listům, našel však také zcela nové čtenáře, nebo se v mnoha případech stal druhým deníkem, který si lidé kupovali.
Blesk vydělal na pádu konkurenčního Superu loni v červenci nejvíce. Jeho náklad totiž podle údajů Kanceláře ověřování nákladu tisku – ABC ČR v srpnu 2002 skokově narostl.
V srpnu se zvýšil také prodej MF Dnes. Za celý rok však nejvíce z celostátních novin narostl náklad Blesku, a to v průměru o 85 tisíc kusů denně.
Blesk se tak stal s přehledem nejprodávanějším deníkem. MF Dnes i přes srpnový nárůst průměrný denní prodej v prosinci proti lednu naopak klesl, a to o 19 tisíc kusů.
V prosinci Blesk prodával v průměru 416.728 výtisků denně, což bylo o 112 tisíc více než náklad druhé MF Dnes.
Ta prodávala v průměru 305.100 kusů. Následovalo Právo s 202.093 výtisky.
Ostatní deníky nepřekročily stotisícovou hranici. Lidové noviny měly 90.453 kusů, Hospodářské noviny 74.808 a Sport 57.114 kusů.
Nejprodávanějším deníkem v prosinci podobně jako v předchozích měsících bylo páteční vydání deníku Blesk s barevnou přílohou, kterého se v průměru prodalo 493.457 kusů. Naproti tomu MF Dnes se nejvíce prodávala ve čtvrtek, kdy měla průměrný náklad 449.675 kusů. Práva se sobotní přílohou se prodalo 427.241 kusů.
Z regionálních deníků byly nejprodávanější Deníky Moravia, kterým průměrný prodaný náklad v prosinci vzrostl oproti listopadu o téměř čtyři tisíce kusů na 172.492 výtisků. Následovaly Středočeské deníky Bohemia a Večerník Praha (74.693 kusů) a Západočeské deníky Bohemia (61.779 výtisků).
-čtk-

×

Německý výzkum o budoucnosti reklamy přináší naději

Starší článek

Trh PR agentur loni klesl o devět procent

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více