Zájemci o posílání SMS zahltili web T-Mobilu

5. 2. 2003 00:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zájem zákazníků T-Mobilu o registraci na jeho internetovém portálu t-zones předčil očekávání operátora. Server byl v úterý – v první den, kdy T-Mobile zrušil zasílání textovek z webu zdarma, zahlcen. Část klientů se na něj nemohli dostat. Právě registrace na t-zones je podmínkou k tomu, aby zákazníci T-Mobilu mohli textové zprávy z internetu posílat.
„Počet zákazníků, kteří projevili zájem o registraci, zaznamenal výrazný nárůst. Oproti běžnému provozu tak systém zpracovává mnohonásobně více požadavků, což způsobuje prodlevy při jejich vyřízení,“ prohlásil mluvčí T-Mobilu Jiří Hájek.
Zákazníkům, kteří se kvůli technickým problémům nemohli na portálu zaregistrovat, T-Mobile nebude účtovat poplatky za přeposílání e-mailů na mobilní telefon. „Tuto kompenzaci nabízíme uživatelům služeb MobileBox, MobileBox Easy a MobilPager. Opatření bude platit až do odvolání,“ uvedl Hájek.
O zavedení poplatků podle něj bude operátor klienty včas informovat. „V tuto chvíli doporučujeme uživatelům, aby si zkontrolovali nastavení svých filtrů pro přeposílání e-mailů na mobil,“ sdělil Hájek.
T-Mobile jako první z českých operátorů zavedl poplatky za posílání textovek z internetu. Mezi zákazníky však tento krok vyvolal nespokojenost. Operátor poté mírně ustoupil a nabídl omezený počet textovek z webu zdarma.
Uživatelé služby MobileBox, za kterou platí měsíční paušál devadesát korun, mohou zaslat sto SMS zpráv bez poplatku. Klienti využívají služeb MobileBox Easy a MobilePager pak mají nárok na dvacet textovek měsíčně zdarma. Pokud tento limit překročí, firma jim účtuje cenu od jedné do tří korun podle tarifu.
Eurotel ani Oskar zatím zpoplatnění sms z webu nechystají, i když tento krok do budoucna nevylučují.
Hospodářské noviny, 5.2.2003, autor: (tom)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.