Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zájem o tištěné katalogy cestovek internet neovlivnil

Redakce MAM18. 2. 2003

Cestovní kanceláře se shodují: Zájem klientů o možnost vybrat si dovolenou z tištěných katalogů neklesl ani s nabídkami kanceláří na internetu.
To, že lidé při výběru dovolené stále rádi listují v tištěných materiálech, potvrdil i stabilní zájem o katalogy na veletrhu cestovního ruchu Holiday World.
Cestovní kanceláře přitom na veletrhu zájezdy ve větších objemech většinou neprodávají. Lidé spíše přicházejí pro katalogy, pak si je doma prolistují a v klidu si dovolenou vyberou, sdělil Petr Dvořák z CK Alex.
O víkendu, kdy je Holiday World otevřen laickým návštěvníkům, je typickým obrázkem zákazník s taškami plnými katalogů všech možných cestovních kanceláří.
Veletržní slevy však přilákají některé turisty i k nákupu již vybraného zájezdu.
Například třetí největší CK v zemi Firo-Tour nabízela až 50procentní veletržní slevu. Podle Dity Bachroňové z marketingu firmy využila velkých slev řada klientů a zájezd si přímo na veletrhu koupila. Prodávaly se jak pobytové, poznávací i sportovně-tematické zájezdy. Největší úspěch měly řecké ostrovy, Egypt, Thajsko, Čína, Baleárské ostrovy, poznávací a lyžařské zájezdy po Evropě.
Velký zájem o svou nabídku zaznamenala i CK Vítkovice Tours. Ta se specializuje na Chorvatsko. Tato oblast číslo jedna v poptávce českých turistů byla letos partnerskou zemí celého veletrhu.
“Z veletrhu si odvážíme pocit, že Chorvatsko jako turistická destinace bude letos opět na špici zájmu Čechů o letní dovolenou,” řekl ředitel CK Libor Šugárek.
Alex začala prodej přes internet nabízet v ČR mezi prvními cestovními kancelářemi. V současnosti podle Dvořáka přímo přes internet vybírá a nakonec prostřednictvím internetu i zaplatí zájezd asi deset procent zákazníků.
Velké procento lidí však zájezdy na internetu vybírá a objednává, nakonec však s potvrzenou objednávkou přijdou zaplatit do CK, kde si rádi o svém výběru nad fotografiemi vybraného místa promluví. Většinu dovolených v Česku vybírají podle Dvořáka ženy.
-čtk-

×

Srbská televize odvysílala pirátskou nahrávku Pána prstenů

Starší článek

Práva na vysílání MS ve fotbale 2006 má bývalý fotbalista

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Goodkin

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

VIDEO: Místo kontejneru obývák. Kanada vyvrací mýty o obchodu s lidmi

Vládní kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Banfield bojuje s tím, že v Kanadě každou třetí oběť obchodování s lidmi…
1. 3. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více