Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Za reklamu při MS v hokeji budou firmy platit podle sledovanosti

Redakce MAM19. 2. 2003

Česká televize při letošním mistrovství světa v hokeji nabídne poprvé v historii prodej reklamních bloků při sportovních přenosech v systému tzv. garantovaných ratingových bodů. ČT dosud prodávala reklamní časy při velkých sportovních událostech za předem stanovené ceny.
Letos však i při mistrovství světa budou moci zadavatelé za objednané časy zaplatit podle jejich skutečné sledovanosti, vysvětlil Štěpán Wolde z agentury ArboMedia, která ČT reklamní čas prodává.
Systém garantovaných ratingových bodů, kdy si zadavatel nakupuje v podstatě sledovanost své reklamy, přitom využívají všechny televize a také ČT prodává tímto systémem většinu reklamního času.
Na ČT2, kde je nižší sledovanost pořadů, však dosud u velkých sportovních přenosů systém nevyužívala. Pořady, jež předcházejí sledovaným sportovním přenosům, totiž nedosahují tak vysoké sledovanosti. Zadavatelé proto měli obavy, zda diváci, kteří čekají na přenos hokeje, na ČT2 z jiných kanálů přepnou již v době vysílání reklamního bloku, nebo až po začátku přenosu.
Při systému garantovaných ratingových bodů však riziko nákupu reklamních časů, které nakonec dosáhnou nízké sledovanosti, odpadá. Garance tak podle Jany Čepelkové z ArboMedia přivede na ČT2 i ty inzerenty, kteří by se nákupu za garantované ceny obávali. Čepelková odhaduje celkový příjem ČT z prodeje reklamy v době vysílání mistrovství světa v hokeji na 35 až 40 milionů Kč.
-čtk-

×

Prima v zábavě sází na neokoukaná témata a rodinnou atmosféru

Starší článek

Rada: Společnost M-Publicity možná porušila mediální zákon

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více