Volání z jakéhokoli telefonu bude u Telecomu možné na jeden účet
Český Telecom zákazníkům nabízí volat z jakékoliv telefonní stanice ve své síti (včetně budek) s tím, že provolaná částka bude hrazena v rámci měsíčního vyúčtování z jejich vlastního telefonního účtu. Zákazníci tak mohou i mimo domov využívat svůj cenový program pro hlasové služby a internet.
Službu pod názvem Telekonto firma nabízí přes své telefonické centrum služeb, v prodejnách Telepoint nebo na internetu.
Klient zaplatí pouze za zřízení služby, samotný provoz je zdarma. Například uživatel nejrozšířenějšího programu Home Standard zaplatí 230 Kč, pro uživatele dražších tarifů bude zřízení za 16 korun. Lidé kteří využívají programy Zero a Mini nebudou mít ke službě přístup.
Služba funguje na podobném principu jako karta X. Uživatel služby nejprve vytočí přístupové číslo, potom osmimístné číslo Telekonta, pak čtyřmístný bezpečnostní kód PIN, a nakonec číslo volaného. Při volání dalším účastníkům již vytáčí pouze jejich čísla.
Služba rovněž umožňuje zvolit si měsíční limit provolaných minut, individuálně aktivovat a deaktivovat přístup k Telekontu, měnit PIN nebo nastavovat zkrácená čísla. Telefonovat bude možné také ze zahraničí.
-čtk-