Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Většina diváků čeká od televize zábavu

Redakce MAM28. 2. 2003

Největší část diváků chce od televize hlavně zábavu, informace od televize očekává jen menší část lidí. Vyplývá to z výzkumu životního stylu. Ten u tisícovky domácností, které zaznamenávají údaje o sledovanosti prostřednictvím tzv. TVmetrů, provedla agentura Mediaresearch.
Poznání, humor a příběh od televize čeká 17 procent diváků, humor a odreagování chce 12 procent lidí.
Celkem devět procent informace v televizi zcela odmítá a chce u obrazovky jen odpočívat.
Naopak asi osm procent převážně vysokoškoláků očekává zejména informace.
Asi 12 procent lidí je tzv. věrnými diváky. Mají tedy oblíbenou stanici, na kterou se dívají, ať vysílá cokoli. Naopak 14 procent lidí vybírá program systematickým přepínáním kanálů.
Z diváků televize je největší část (27 procent) tzv. slabších konzumentů ostatních médií. To znamená, že nad denním tiskem tráví denně asi čtvrt hodiny, zhruba hodinu denně poslouchají rozhlas a dvě hodiny týdně věnují časopisům.
Dalších 17 procent diváků čte deníky půl hodiny, rádio poslouchá dvě hodiny denně a časopisy čte týdně tři hodiny. Šestina diváků televize čte deníky hodinu, rozhlas poslouchá tři hodiny denně a čtyři hodiny týdne listuje časopisy.
Nejvíce nejslabších diváků je mezi mladými lidmi od 15 do 24 let. Naopak silní diváci jsou hlavně ve skupině lidí starších 65 let.
-čtk-

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 9. týden 2003

Starší článek

Mattoni v reklamě zaměstnává umělce

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více