V čele Media projektu opět MF Dnes a Impuls

6. 2. 2003 12:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Poslechovost a čtenost podle Media projektu v tabulkových přehledech

Deník Mladá fronta Dnes se podle Media projektu za období 3. a 4. čtvrtletí loňského roku vrátil na první místo v žebříčku čtenosti celostátních deníků. MF Dnes se zároveň stala nejčtenějším celorepublikovým listem za celý rok 2002. Na pozici nejposlouchanější celoplošné stanice se vrátilo Rádio Impuls.
Za 3. a 4. čtvrtletí 2002 četlo MF Dnes 1,182 mil. čtenářů, druhý Blesk 1,149 mil. čtenářů. Následují Právo s 628 tisíci, Lidové noviny s 295 tisíci. Sport četlo 220 tisíc, Hospodářské noviny 180 tisíc a Haló noviny 28 tisíc lidí.
Nejčtenějšími regionálními deníky byly v uvedeném období Západočeské deníky Bohemia (229 tisíc), Severočeské deníky Bohemia (227 tisíc) a Východočeské deníky Bohemia (208 tisíc).
Za celý rok 2002 byl nejčtenějším celostátním deníkem MF Dnes, následovaný Bleskem a Právem.
V suplementech zůstává stále nejčtenější TV Magazín (2,380 mil. čtenářů). Ze společenských titulů je nejčtenější Nedělní Blesk (657 tisíc), následovaný Týdeníkem Květy (504 tisíc) a Rytmem života (462 tisíc).
Tato kategorie však není úplná, protože údaje o čtenosti některých titulů nebyly zveřejněny.
Nejčtenějším ženským titulem je Vlasta (768 tisíc).
Z programových titulů vede Týdeník Televize (498 tisíc). Z titulů informačních a komunikačních technologií je první Počítač pro každého (138 tisíc). Z titulů ekonomického a politického zpravodajství má pomyslené „zlato“ Týden (135 tisíc).
Nejposlouchanější je Impuls
Rádio Impuls se vrátilo na pozici nejposlouchanější celoplošné stanice s poslechovostí 925 tisíc. V meziročním srovnání stanice ztratila 54 tisíc posluchačů.
Silnější ztráta se týká Českého rozhlasu 1 Radiožurnál, který opustilo 104 tisíc posluchačů. Stanice vykazuje poslechovost 908 tisíc.
Třetí Frekvenci 1 poslouchalo v druhé polovině minulého roku 733 tisíc posluchačů (meziroční ztráta 10 tisíc).
Největšího posílení mezi celoplošnými stanicemi dosáhla Evropa 2, které narostlo posluchačstvo o 76 tisíc. Dostala se tak na 483 tisíc posluchačů.
Z regionálních stanic se meziroční posílení poslechovosti týká prvních tří stanic.
Radio Blaník poslouchá 395 tisíc posluchačů, Radio Čas 189 tisíc a regionální trojku, Český rozhlas Brno, 175 tisíc posluchačů.
Country Radio dosahuje výsledku 144 tisíc posluchačů a Orion 107 tisíc. Nad hranicí 100 tisíc se drží také Radio O.K. a Rádio Vysočina (obě stanice 102 tisíc).
Poslechovost jednotlivých rozhlasových sítí meziročně vykázala výrazné změny.
Media Marketing Services jako jediné síti vzrostla poslechovost, o 249 tisíc posluchačů, s celkovou poslechovostí 2413 tisíc (share 36,4 procenta).
Propad meziročně zaznamenalo Regie Radio Music, které ztratilo 133 tisíc a vykazuje poslechovost 2016 tisíc (share 30,4%).
ARBOmedia spadlo o 116 tisíc lidí na 1776 tisíc posluchačů (share 25,5%).
Nejvýraznější propad se týká RadioNetu, který ztratil 311 tisíc posluchačů a vykazuje poslechovost zastupovaných stanic 688tisíc (share 9,3%).
Poslechovost a čtenost podle Media projektu v tabulkových přehledech
-mav, tot –

Redakce MAM

Další zajímavé čtení