Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Tradiční salám Vysočina budou vyrábět jen firmy v tomto kraji

Redakce MAM7. 2. 2003

Tradiční salám Vysočina se bude vyrábět pouze v tomto kraji – tedy na Českomoravské vrchovině. Zeměpisné označení původu zapsal koncem roku 2002 na základě zákona O ochraně označení původu a zeměpisných značení úřad průmyslového vlastnictví.
Salám se bude vyrábět podle původní technologie z roku 1967.
Majitelem osvědčení se stalo živnostenské společenstvo čtyř českých výrobců salámů v kraji, řekl bez dalších podrobností ředitel masokombinátu Vysočina Hodice Jan Vítů.
Právě tento podnik začal v šedesátých letech Vysočinu vyrábět jako první. Osvědčením získala trvanlivá uzenina právo nést svůj název i po vstupu Česka do Evropské unie.
Salám Vysočina se během let dostal do sortimentu většiny tuzemských masokombinátů.
“Především po roce 1989 však nastal rozmach ne příliš kvalitních, zato cenově velmi příznivých napodobenin,” dodal Vítů. Podle něj omezení přispěje k vyšším standardům u uzenářských výrobků, jak je požaduje ministerstvo zemědělství.
Informace o omezení použití značky Vysočina zatím nebyla uveřejněna na internetových stránkách odpovědného úřadu. Většina výrobců o ní proto zřejmě vůbec neví.
Majitelé osvědčení budou trvat na změně názvu jejich výrobků. “Pro výrobce to bude velký zásah, proto počítáme s delším časovým horizontem,” uzavřel Vítů.
-čtk-

×

Julius Meinl chce zvýšit tržby v Česku o desetinu

Starší článek

Ringier a Československý sport nebudou distribuovat přes Mediaprint

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více