Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Tématem veletrhů Styl a Kabo bude dvouletá záruka

Redakce MAM17. 2. 2003

Dvouletá záruční lhůta, která v Česku platí od ledna, se stane jedním z témat odborných diskusí veletrhů módy a obuvi Styl a Kabo. Ty proběhnou v Brně od 18. až do 20. února.
Právě obchodníci s textilem a především s obuví se totiž obávají praktických dopadů dvouleté záruky. V řadě případů je totiž možné, že si zákazníci budou plést vady způsobené opotřebením, na něž se záruka nevztahuje, s výrobními vadami, sdělila Vlasta Mayerová z České obuvnické asociace.
Například i kvalitní obuv se při častém každodenním nošení spotřebuje dříve než za dva roky. Je tedy možné očekávat vlnu uplatňování neoprávněných reklamací na opotřebované zboží.
Jedním z problémových míst občanského zákoníku, který minimální záruku prodloužil z šesti měsíců na 24, je to, že prvních šest měsíců z dvouleté záruční lhůty nemusí zákazník i při výskytu drobné opravitelné vady s opravou souhlasit a obchodník mu musí zboží vyměnit nebo vrátit peníze.
Veletrhy Styl a Kabo očekávají zhruba stejné počty vystavovatelů jako na posledním ročníku – skoro 900 firem z 21 zemí.
Podle manažerky veletrhů Dagmar Telecké z Veletrhů Brno ale o 16 procent naroste počet zahraničních firem. Na Stylu budou mít nejrozsáhlejší přímou zahraniční účast Slovensko, Polsko, Německo, Bosna a Hercegovina a Rakousko. Na Kabo přijede přes 200 firem.
Vstupné na veletrhy stojí 220 korun pro odborníky a 100 korun pro veřejnost. Té jsou otevřeny ve čtvrtek 20. února.
-čtk-

×

Anheuser-Busch v Británii prohrál při o značku “Bud”

Starší článek

WFP využije reklamy Benettonu k potírání hladu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více