Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Televize by měly mít povinnost točit celovečerní filmy, tvrdí britští poslanci

Redakce MAM21. 2. 2003

Britští labourističtí poslanci John Robertson a Parmjit Dhanda usilují o to, aby televizní stanice měly za povinnost investovat do filmů a podpořily tak upadající britský filmový průmysl.
Současná podoba zákona o hromadných sdělovacích prostředcích obsahuje pouze klauzuli, podle níž musí vysílatelé podporovat a stimulovat dramata, komedie a hudbu. Poslanci navrhovaný dodatek by k výše uvedeným přidal i výrobu celovečerních filmů.
“Filmový průmysl je na tom teď sice velmi dobře, ale bez podpory vlády a televizních stanic by mohl začít brzy upadat,” uvedl Dhanda v rozhovoru pro BBC News Online.
Větší investice podle něj podpoří výrobu úspěšných filmů, jakým byl například Harry Potter. V Británii filmovaný příběh dětského čaroděje byl financován zdroji ze Spojených států.
“Stejně jako po stanicích požadujeme, aby část jejich vysílání byla regionálně zaměřená, měli bychom od nich očekávat, že budou produkovat celovečerní filmy, tvrdil Dhanda.
Britské ministerstvo kultury, médií a sportu zatím svůj postoj k návrhu neuvedlo. Podle jeho tiskového mluvčího však vláda hájí zájmy filmového průmyslu a návrhem se bude zabývat.
Filmoví producenti utratí v Británii ročně 560 miliónů liber, z větší části však jde o právě hollywoodské investice. Příkladem jsou právě Harry Potter či poslední bondovka Dnes neumírej. Počet britských, doma natočených filmů loni klesl na 42 z 52 v roce 2001.
Hospodářské noviny, 21.2.2003, autor: (maš)

×

Šlouf prohrál spor s Respektem a poradcem Buzkové

Starší článek

Vydavatelství SanomaWSOY vykázalo i přes slabou novinovou divizi zisk

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více