Slovenské mediálky a soukromé televize společně k peoplemetrům
Oficiálními společníky firmy PMT, jež má za úkol zavést peoplemetrové měření sledovanosti televizních stanic na Slovensku, se staly čtyři právnické subjekty zastupující soukromé televize Markíza, Joj, TA3 a zájmové sdružení mediálních agentur AMA.
Kromě nich má v PMT 31,5% podíl advokátní kancelář Schubert & partners, která je právním zástupcem veřejnoprávní Slovenské televize (STV).
Stejný podíl vlastní Slovenská televizní společnost (STS) jako představitel TV Markíza. Šestnáct procent patří zástupci TV Joj – firmě Mac TV a 11 procent je v rukou podnikatelského subjektu C.E.N., který stojí za zpravodajskou stanicí TA3. Zbylých deset procent má AMA.
Noví společníci vstoupili do firmy, která má na slovenském trhu zavést moderní a přesný elektronický způsob monitorovaní sledovanosti jednotlivých televizních programů, na základě dodatku ke společenské smlouvě.
Novými statutárními zástupci PMT se podle mluvčího TV Joj Ľudovíta Tótha stali Mária Sedláková z Mac TV, Zuzana Zlámalová z STS a Lubor Košút z STV.
-tasr-