Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Slovenské mediálky a soukromé televize společně k peoplemetrům

Redakce MAM13. 2. 2003

Oficiálními společníky firmy PMT, jež má za úkol zavést peoplemetrové měření sledovanosti televizních stanic na Slovensku, se staly čtyři právnické subjekty zastupující soukromé televize Markíza, Joj, TA3 a zájmové sdružení mediálních agentur AMA.
Kromě nich má v PMT 31,5% podíl advokátní kancelář Schubert & partners, která je právním zástupcem veřejnoprávní Slovenské televize (STV).
Stejný podíl vlastní Slovenská televizní společnost (STS) jako představitel TV Markíza. Šestnáct procent patří zástupci TV Joj – firmě Mac TV a 11 procent je v rukou podnikatelského subjektu C.E.N., který stojí za zpravodajskou stanicí TA3. Zbylých deset procent má AMA.
Noví společníci vstoupili do firmy, která má na slovenském trhu zavést moderní a přesný elektronický způsob monitorovaní sledovanosti jednotlivých televizních programů, na základě dodatku ke společenské smlouvě.
Novými statutárními zástupci PMT se podle mluvčího TV Joj Ľudovíta Tótha stali Mária Sedláková z Mac TV, Zuzana Zlámalová z STS a Lubor Košút z STV.

-tasr-

×

Chuť Čechů na čokoládu je oproti Irům poloviční

Starší článek

Rada ČT vyslechla kandidáty na místo generálního ředitele

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více