Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Sledovanost televize v Rakousku bude nadále měřit GfK

Redakce MAM11. 2. 2003

Rakouská rozhlasová a televizní společnost ORF prodloužila o další tři roky smlouvu s dceřinou společností GfK (Fessel GfK) o měření sledovanosti televize v Rakousku. Platnost smlouvy měla skončit koncem roku 2003. Objem zakázky v rámci prodloužené smlouvy činí 11,5 mil. eur.
Smlouva mezi společností Fessel-GfK a ORF, uzavřená pro období let 2001 – 2003, obsahovala opci na prodloužení zakázky o další tři roky. Tu nyní zadavatel zrealizoval. Rozšířená smlouva bude platit až do roku 2006.
Rakouská společnost Fessel-GfK provádí už více než dvacet let výzkum sledovanosti televize na objednávku ORF.
Od počátku 90. let používá peoplemetry, vyvinuté dceřinou společností GfK Telecontrol. Tyto měřicí přístroje jsou v současnosti nainstalovány v 1500 domácnostech, čítajících 3620 osob.
Kromě Rakouska má GfK na starosti výzkum televizních diváků v šesti dalších evropských zemích: v Belgii, Německu, Francii, Nizozemsku, ve Švýcarsku a nově také na Ukrajině.
V rámci smluv běžících v Německu a v Nizozemsku provádí GfK už po nějakou dobu šetření divácké sledovanosti TV programů vysílaných nejen tradičním způsobem, ale též digitálně.
-mav-

×

Internet v lednu s rekordem

Starší článek

Vydavatelství Vogel považuje rok 2002 za svůj nejúspěšnější

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více