Radní rozdali čtyři licence na infokanály

19. 2. 2003 12:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání v úterý udělila čtyři licence k provozování televizního vysílání místních infokanálů v kabelových systémech.
Společnost Cabtel mont Zlín s.r.o. může působit v lokalitách Držková, Kašava, Opatovice, Prusovice, Sehradice, Slopné, Soběchleby, Újezd u Valašských Klobouk, Vlčková a Vysoké Pole.
Firma West Building Technologies bude činná v okolí Milevska, Sezimova Ústí a na Táborsku.
Lidé z K.T.V.M., s.r.o. dostali licenci pro lokality Kostice, Měřín, Nárameč, Tvrdonice a Velké Meziříčí.
Firma Vlastimila Němce – Nemsat může působit v Rašovicích.
Radní také registrovali rozšíření programové nabídky převzatého kabelového vysílání společnostem TKW – o osm programů a Comtes CZ – o 37 programů.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání také přidělila sdílené televizní kanály v Novém Jičíně, Bruntálu a Opavě společnosti Studio Clipper, v.o.s.
-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.