Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rádio Sázava stále mlčí, další jednání budou v březnu

Redakce MAM14. 2. 2003

Rádio Sázava, které mělo v lednu zahájit vysílání na frekvenci 89,3 MHz, stále mlčí. Důvodem jsou spory mezi jednateli společnosti M-Publicity, které loni v listopadu rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) udělila licenci, uvolněnou Rádiem Presston.
Radní by měli s představiteli M-Publicity jednat 4. března, řekl mluvčí rady Pavel Barák. Nevyloučil, že by spory mohly vést až k odebrání licence.
Městský soud v Praze v těchto dnech vydal předběžné opatření, kterým zakazuje jednateli Borisi Fišerovi bez předchozího písemného souhlasu druhého jednatele Vladimíra Michalčáka jednat a podepisovat jménem společnosti M-Publicity, řekl Michalčákův zmocněnec Petr Laštovka. Fišer proto nemůže ani spustit vysílání Rádia Sázava, dodal.
Fišer ve středu jmenoval novým jednatelem spolupracovníka Miroslava Pýchu.
Ten tvrdí, že proti rozhodnutí městského soudu podali opravný prostředek.
Ohradili se i proti rozhodnutí RRTV, která začátkem února schválila převod 34procentního podílu M-Publicity na společnost Autocentrum Šternberk.
Stoprocentním vlastníkem M-Publicity je stále Fišer, který od zamýšleného prodeje svého podílu odstoupil, tvrdí Pýcha.
Podle Pýchy předal v prosinci úřad rady licenci k vysílání osobě, která se prokázala Michalčákovou plnou mocí. Ten byl ale údajně z funkce v listopadu odvolán.
Podle internetového výpisu z obchodního rejstříku Michalčák jednatelem společnosti dosud je. Fišer ale považuje zápis za neplatný a podal trestní oznámení.
Pýcha uvedl, že M-Publicity, respektive její vlastník Fišer, dosud nemá k dispozici originál pravomocného rozhodnutí rady na udělení rozhlasové licence.
To firmě způsobuje nedozírné škody, protože nemohla plynule navázat na vysílání končící rozhlasové stanice Rádio Presston.
-čtk-

×

Změny ve vedení Sybase ČR

Starší článek

Francie by ráda měla zpravodajskou stanici na způsob CNN

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více