Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rada: Společnost M-Publicity možná porušila mediální zákon

Redakce MAM19. 2. 2003

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání podezírá společnost M-Publicity, která má na Benešovsku zahájit vysílání Rádia Sázava, že porušila mediální zákon. Společnost totiž během licenčního řízení na frekvenci po rádiu Presston radě neohlásila změny údajů uvedených v žádosti a předem nepožádala o souhlas se změnami ve společenské smlouvě.
O problémech firmy informoval mluvčí rady Pavel Barák.
O společnost M-Publicity přitom vedou spor její jednatelé. Jedna ze stran sporu informovala, že rádio Sázava nevysílá kvůli tomu, že jí rada dosud nevydala licenci.
Rada ale v úterý konstatovala, že Úřad rady v této kauze nepochybil a postupuje v souladu se zákonem.
Od 19. prosince, kdy společnost licenci získala, přitom běží 180denní zákonná lhůta, ve které je držitel licence povinen zahájit vysílání programu Rádio Sázava, připomněl Barák.
Rada přerušila také správní řízení se společnostmi DAKR z Mostecka a ZAK TV z Plzeňska. DAKR a ZAK se s TV Prima na rozdíl od ostatních deseti regionálních televizí nedohodly na společném vysílacím
schématu. Do vysílání Primy tak vstupují v časech, s nimiž Prima nesouhlasí. Podle Baráka však zástupce firmy DAKR radě oznámil, že obě televize se již s Primou dohodly. Rada zatím nicméně nemá k dispozici oficiální stanoviska všech tří společností, a proto správní řízení přerušila.
-čtk-

×

Za reklamu při MS v hokeji budou firmy platit podle sledovanosti

Starší článek

Francouzská TF1 zvažuje koupi aktiv skupiny KirchMedia

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více