Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nový kabelový operátor osloví Bratislavany

Redakce MAM12. 2. 2003

Asi 170 korun měsíčně zaplatí zákazníci za rozšírenou nabídku televizních programů společnosti Satro, která spustí začátkem dubna kabelové vysílání ve slovenské metropoli Bratislavě a okolí. Podle jejího ředitele Františka Kadúcha nebude v nabídce operátora chybět ani základní a specální soubor vybraných kanálů
O jejich ceně ale odmítl hovořit s tím, že “všecko zatím pouze krystalizuje.” Dodal, že Satro s.r.o si uvědomuje, že vstupuje do konkurenčního prostředí, kde už má silnou pozíci UPC.
“Proto musíme klientům nabídnout něco, co je k nám přiláká. V současnosti je to možné hlavně cenami, které budeme mít o přibližně polovinu nižší než UPC,” konstatoval Kadúch s tím, že zavést přijatelné ceny jim umožňují nízké investiční náklady.
V rozšířeném souboru nabídne Satro zákazníkům všechny slovenské a české televízní programy, kromě zvlášť placených.
Ty si ale budou moci vybrat do speciální nabídky.
“Kromě nižší ceny jsme, samozřejmě, připravili i další lákadla, jako například možnost výběru televizních programů. Znamená to, že klienti se sami budou moci rozhodnout pro ten který kanál, a to z nabídky asi 50 programů,” přiblížil ředitel společnosti.
V první fázi plánují představitelé firmy oslovit zástupce různých bytových jednotek, stejně jako podniky, aby zistili zájem o služby. Nasledovat bude instalace antén, prostřednictvím nichž budou zákazníci přijímat signál.
Ten bude Satro distribuovat přes bezdrátový systém MMDS. Licenci na šíření signálu dostala společnost od Telekomunikačního úřadu 28. listopadu 2002. Vysílání přitom musí začít do 4 měsíců od tohoto termínu. Přidělenou ji má do roku 2007.
Podle Kadúcha se jeho společnosti podaří v prvních měsících vysílání oslovit přibližně 10 tisíc lidí, kteří zatím kabelové pokrytí nemají.
“Počítáme také s tím, že přilákáme i asi 20 tisíc klientů UPC, kteří nejsou s jejich službami spokojní,” uzavřel.
-tasr-

×

Na Slovensku vede televize Markíza

Starší článek

Peoplemetry od TNS změří Vlámům naráz sledovanost i poslechovost

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více