Nový kabelový operátor osloví Bratislavany

12. 2. 2003 13:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Asi 170 korun měsíčně zaplatí zákazníci za rozšírenou nabídku televizních programů společnosti Satro, která spustí začátkem dubna kabelové vysílání ve slovenské metropoli Bratislavě a okolí. Podle jejího ředitele Františka Kadúcha nebude v nabídce operátora chybět ani základní a specální soubor vybraných kanálů
O jejich ceně ale odmítl hovořit s tím, že „všecko zatím pouze krystalizuje.“ Dodal, že Satro s.r.o si uvědomuje, že vstupuje do konkurenčního prostředí, kde už má silnou pozíci UPC.
„Proto musíme klientům nabídnout něco, co je k nám přiláká. V současnosti je to možné hlavně cenami, které budeme mít o přibližně polovinu nižší než UPC,“ konstatoval Kadúch s tím, že zavést přijatelné ceny jim umožňují nízké investiční náklady.
V rozšířeném souboru nabídne Satro zákazníkům všechny slovenské a české televízní programy, kromě zvlášť placených.
Ty si ale budou moci vybrat do speciální nabídky.
„Kromě nižší ceny jsme, samozřejmě, připravili i další lákadla, jako například možnost výběru televizních programů. Znamená to, že klienti se sami budou moci rozhodnout pro ten který kanál, a to z nabídky asi 50 programů,“ přiblížil ředitel společnosti.
V první fázi plánují představitelé firmy oslovit zástupce různých bytových jednotek, stejně jako podniky, aby zistili zájem o služby. Nasledovat bude instalace antén, prostřednictvím nichž budou zákazníci přijímat signál.
Ten bude Satro distribuovat přes bezdrátový systém MMDS. Licenci na šíření signálu dostala společnost od Telekomunikačního úřadu 28. listopadu 2002. Vysílání přitom musí začít do 4 měsíců od tohoto termínu. Přidělenou ji má do roku 2007.
Podle Kadúcha se jeho společnosti podaří v prvních měsících vysílání oslovit přibližně 10 tisíc lidí, kteří zatím kabelové pokrytí nemají.
„Počítáme také s tím, že přilákáme i asi 20 tisíc klientů UPC, kteří nejsou s jejich službami spokojní,“ uzavřel.
-tasr-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.