Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 6. února 2003

Redakce MAM18. 2. 2003




Pokračování filmové verze Tolkienovy ságy Pán prstenů s podtitulem Dvě věže je už pátý víkend v čele žebříčku návštěvnosti a tržeb českých kin. Celkem má na kontě už půl milionu diváků, tržby dosáhly téměř 54 milionů korun.


Podle informací Unie filmových distributorů je na druhém místě distribuční novinka – chytrá komedie Stevena Spielberga s názvem Chyť mě, když to dokážeš. Hlavní role v příběhu mladistvého podvodníka a utrápeného agenta FBI ztvárnili Leonardo DiCaprio a Tom Hanks. Film o víkendu zhlédlo 22.323 diváků a na tržbách vydělal přes dva a půl milionu korun. Těsně za ním skončil Troškův Kameňák.


Polanského Pianista je devátý. Hned za ním se umístil veterán žebříčku, vtipný americký animovaný snímek pro celou rodinu Doba ledová, který se v první desítce drží už více než čtyři měsíce. Domácí tvorbu reprezentuje už jen celovečerní debut scenáristy a režiséra Benjamina Tučka Děvčátko na místě šestnáctém.


Spielbergův snímek zabodoval především díky pražským kinům. Hrál se v deseti sálech metropole a porazil Pána prstenů i Kameňák.


Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 6. února 2003


×

Telecom se s částí operátorů shodl na internetu přes ADSL

Starší článek

Časopis Internet magazín končí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více