Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Námitky dvou agentur ohrožují kampaň MZV o EU

Redakce MAM10. 2. 2003

Dlouho očekávaný výsledek veřejné obchodní soutěže Ministerstva zahraničních věcí ČR (MZV) na výběr mediální a reklamní agentury, které budou mít na starosti informační kampaň před vstupem ČR do EU, je opět v nedohlednu. Dvě agentury využily desetidenní lhůty, která měla vypršet v pátek 6. února, a podaly proti rozhodnutí MZV námitku. Jedná se o OMDCzecha T.T.V.
“Měli jsme jiný názor na výsledky soutěže než zadavatel,” říká Zbyněk Gabriel, ředitel mediální agentury OMD Czech. Také Tomáš Bílý, ředitel T.T.V., zatím nechce být konkrétnější:
“Máme několikdůvodů, které bych nyní nechtěl blíže specifikovat”. Vedle uvedených se tendru účastnily ještě agentury Carat a Starcom.
V tendru podle našich informací  zvítězila agentura Carat před Starcomem Worldwide a T.T.V. Komunikační agenturu vybírali lidé z Odboru komunikační strategie (OKS) a ze Sekce pro evropskou integraci MZV a z úřadu vlády.
Rozhodujícími kritérii ve výběru přitom byly: cena, reference, zkušenosti a kvalita nabídnutého týmu lidí.
Do deseti dnů musí MZV na podané námitky reagovat a pokusit se sporné body agentuře vysvětlit. Pokud ani potom nebudou agentury s vysvětlením spokojené, mohou se následně odvolat k brněnskému Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže.
Ten pak bude mít na rozhodnutí podstatně delší lhůtu, což by mohlo ohrozit přípravu samotné kampaně před referendem, které se uskuteční 15. a 16. června.
-Gabriela Stará-

×

Ringier a Československý sport nebudou distribuovat přes Mediaprint

Starší článek

Časopis Rave bude zastupován Big partnership media

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více