Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na Slovensku vede televize Markíza

Redakce MAM12. 2. 2003

Markíza zůstává nejoblíbenější televizní stanicí na Slovensku. Její vysílání pravidelně sleduje 74 procent populace v zemi. Vyplývá to z průzkumu, který uskutečnila agentura Median ve spolupráci se spoločností Market&Media&Lifestyle.
Za Markízou následuje první vysílací okruh veřejnoprávní Slovenské televize (STV) s 31-procentní sledovaností.
Trojici nejúspěšnějších uzavírá soukromá stanice TV Joj s 14-procentní sledovaností.
Na čtvrté příčce skončila česká televíze Nova, jejíž program má ve zvyku sledovat 12 procent Slováků.
Páté místo patří další české stanici Prima, jejíž sledovanost dosáhla 6 procent.
Zpravodajskou televízi TA3 a druhý okruh STV si pravidelně naladí 5 procent občanů SR.
Do průzkumu se od 19. srpna do 15. prosince 2002 zapojilo 2210 respondentů ve věku od 14 do 79 let. Odpovídali na otázku, kterou televizi sledovali předchozí den.
-tasr-

×

Britský kartelový úřad: Dohody MasterCardu UK jsou proti soutěži

Starší článek

Nový kabelový operátor osloví Bratislavany

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více