Minulý týden se sledovanost nejvíce zvýšila Nově

28. 2. 2003 00:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Největší nárůst sledovanosti zaznamenala v uplynulém týdnu Nova, větší zájem měli diváci i o druhý program České televize. Díky stejně velkému poklesu sledovanosti se nezměnilo pořadí ČT1 a Primy, takže první program veřejnoprávní televize si i nadále udržel druhé místo na českém televizním trhu. Vyplývá to z informací Asociace televizních organizací (ATO).
Ve dnech 17. až 23. února se tak podíl televize Nova na sledovanosti zvýšil o 1,7 procenta na 44,1 procenta dospělých diváků, podíl ČT2 dosáhl 8,1 procenta (nárůst o jedno procenta). ČT1 a Primě se podíl na sledovanosti snížil shodně o 1,5 procenta – u prvního programu ČT činil 21,1 procenta a u Primy 20,3 procenta diváků nad 15 let.
Pokračovala i hegemonie Novy v žebříčku TOP 20 nejsledovanějších pořadů.
Nejvíce diváků sledovalo Televizní noviny (TN) 23. února, jejichž sledovanost dosáhla 38,8 procenta. Nejsledovanější show se na osmém místě stala Country estráda. Na ČT1 největší zájem u diváků vyvolalo pokračování seriálu Četnické humoresky z 20. února.
Hospodářské noviny, 28.2.2003, autor: (abo)

Podíl televizí na trhu 17. – 23. února (v procentech)

stanice ČT1 ČT2 Nova Prima Ostatní
Děti 4 – 14 let 27,45 5,56 40,43 13,32 13,24
Ženy nad 15 let 21,51 5,89 45,19 22,25 5,16
Muži nad 15 let 20,49 10,79 42,63 17,84 8,25
Dospělí nad 15 let 21,06 8,07 44,05 20,29 6,53

Zdroj: ATO – Mediaresearch

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.