Největší nárůst sledovanosti zaznamenala v uplynulém týdnu Nova, větší zájem měli diváci i o druhý program České televize. Díky stejně velkému poklesu sledovanosti se nezměnilo pořadí ČT1 a Primy, takže první program veřejnoprávní televize si i nadále udržel druhé místo na českém televizním trhu. Vyplývá to z informací Asociace televizních organizací (ATO).
Ve dnech 17. až 23. února se tak podíl televize Nova na sledovanosti zvýšil o 1,7 procenta na 44,1 procenta dospělých diváků, podíl ČT2 dosáhl 8,1 procenta (nárůst o jedno procenta). ČT1 a Primě se podíl na sledovanosti snížil shodně o 1,5 procenta – u prvního programu ČT činil 21,1 procenta a u Primy 20,3 procenta diváků nad 15 let.
Pokračovala i hegemonie Novy v žebříčku TOP 20 nejsledovanějších pořadů.
Nejvíce diváků sledovalo Televizní noviny (TN) 23. února, jejichž sledovanost dosáhla 38,8 procenta. Nejsledovanější show se na osmém místě stala Country estráda. Na ČT1 největší zájem u diváků vyvolalo pokračování seriálu Četnické humoresky z 20. února.
Hospodářské noviny, 28.2.2003, autor: (abo)
Podíl televizí na trhu 17. – 23. února (v procentech)
stanice | ČT1 | ČT2 | Nova | Prima | Ostatní |
Děti 4 – 14 let | 27,45 | 5,56 | 40,43 | 13,32 | 13,24 |
Ženy nad 15 let | 21,51 | 5,89 | 45,19 | 22,25 | 5,16 |
Muži nad 15 let | 20,49 | 10,79 | 42,63 | 17,84 | 8,25 |
Dospělí nad 15 let | 21,06 | 8,07 | 44,05 | 20,29 | 6,53 |
Zdroj: ATO – Mediaresearch