Manažeři ČT nebudou požadovat vyplacení „zlatých padáků“

20. 2. 2003 09:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Prozatímní generální ředitel České televize Petr Klimeš ani jeho nejbližší spolupracovníci nebudou při případném ukončení pracovního poměru v ČT vyžadovat vyplacení takzvaných zlatých padáků – odchodného ve výši deseti měsíčních platů.
Zavázali se k tomu v dopise Radě ČT, tvrdí její člen Petr Kučera.
„Jejich deklarace je celkem jasná a nepochybuji o tom, že se naplní. Vypovídá to o tom, že jsou to lidé, kteří jsou si vědomi své ceny na trhu práce a že nemusí kupčit s nějakým zlatým padákem, aby je to zabezpečilo,“ uvedl.
Smlouvy se svými sedmi nejbližšími spolupracovníky uzavřel bývalý generální ředitel Jiří Balvín těsně před tím, než ho loni v listopadu rada odvolala. Za zlaté padáky ho kritizovali radní i veřejnost.
Dva z blízkých kolegů, ředitele programu Petra Kolihu a zpravodajství Zbyňka Honyse, pak v den svého odvolání rovněž zbavil funkce, aby své zlaté padáky mohli využít.
Desetinásobku platu se nevzdal ani ředitel brněnského televizního studia Zdeněk Drahoš, odvolaný letos v lednu.
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.