Mafra již nedistribuuje přes Mediaprint

14. 2. 2003 12:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatel deníku Mladá fronta Dnes, společnost Mafra, přestala od pátku 14. února využívat služeb distribuční firmy Mediaprint&Kapa. Mafra podle slov jednatele Mediaprintu Ivana Kaufmanna nevyhověla jeho žádosti na odložení zrušení dodávek na konec února.
Ukončení dodávek Mafra avizovala již v pondělí 10. února, Mediaprint ale upozornil na skutečnost, že stažení předběžného opatření, na jehož základě Mafra k ukončení spolupráce přistoupila, ještě nenabylo právní moci. Mafra tedy zrušení dodávek tiskovin posunula s definitivní platností na 14. února.
Od pondělka přitom služeb MPK nevyužívají společnosti Ringier a Československý sport, v západních Čechách s touto firmou nespolupracuje ani VLP.
-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.