Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Každý čtvrtý Čech surfuje po internetu doma

Redakce MAM27. 2. 2003

Každý čtvrtý člověk v Česku může ze svého domova komunikovat po internetu. Ještě v roce 1997 měl internet doma jen každý padesátý člověk. Tvrdí to agentura Dema, podle níž si připojení domů pořizují hlavně vzdělanější lidé s vyššími příjmy.
Naproti tomu téměř tři čtvrtiny občanů doma internet nemají a polovina ani neplánuje, že by se kdy z domova na síť připojila.
Naproti tomu 16 procent plánuje, že si domů internet pořídí.
Podíl lidí, kteří mají doma přístup k internetu vzrostl podle výsledků šetření v posledních letech až 13násobně. Z toho za rok 2002 jejich počet vzrostl o pět procent.
Ve městech má internet doma každý třetí člověk, na venkově každý pátý. Mezi podnikateli má doma internet každý druhý, z nepodnikajících lidí každý pátý.
U 80 procent domácností se poplatky na provoz hradí z rodinného rozpočtu. Pouze tři procenta dotázaných uvedla, že jim internet zcela hradí někdo jiný. Zbylým 17 procentům přispívá na provoz internetu například zaměstnavatel nebo někdo jiný mimo rodinný okruh.
Podle jiného výzkumu, který provedla na přelomu ledna a února
agentura Markent, přibývá intenzivních uživatelů internetu.
Přibližně tři pětiny dotázaných uvedlo, že s internetem pracují častěji než jednou týdně.
Nových uživatelů internetu je ale méně než v předchozích letech.
Nízký nárůst počtu internetových uživatelů je podle odpovědí respondentů zapříčiněn především neuspokojivou nabídkou připojení pro domácnosti.
-čtk-

×

Sněmovna kývla na změny ve značení prodávaného zboží

Starší článek

Česko loni vyvezlo nejvíc piva od roku 1993

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více