Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Karlův most vyhrál a jede do Cannes

Redakce MAM5. 2. 2003

Vítězové letošních RMB Awards jsou již na světě. Proto už je jasné, které reklamy pošle společnost RMB Czech Arcona, aby Česko reprezentovaly na Mezinárodním festivalu reklamy ve francouzském Cannes. Ten proběhne od 15. do 21. června 2003.
Nejvíce bodů udělila desetičlenná porota spotu na sbírku pro Karlův most, který vytvořila agentura Leo Burnett Advertising na zadání pražského magistrátu.
Porotci měli možnost udělit body od 1 do 10. “Karlův most” dostal 99 bodů.
Spot tak získal cenu RMB Awards 2003. Její součástí je cesta do Cannes (úhrada cestovních nákladů, ubytování a týdenní vstupenka na festival) pro zástupce reklamního klienta, který spot zadal.
Na druhém místě skončila s 68 body reklama na džusy Relax od agentury Young & Rubicam pro klienta Wallmark.
Jako třetí se nejvíce líbil spot Policista od agentury McCann-Erickson pro Český Mobil. Ten získal 65 bodů.
Spoty budou nyní zapsány na seznam držitelů ceny RMB Awards 2003 a společnost uhradí vstupní poplatky za jejich registraci na festivalu v Cannes.
-zuj-

×

Bresnan koupí kabelové systémy firmy Comcast

Starší článek

Volání z jakéhokoli telefonu bude u Telecomu možné na jeden účet

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více