Karlův most vyhrál a jede do Cannes
Vítězové letošních RMB Awards jsou již na světě. Proto už je jasné, které reklamy pošle společnost RMB Czech Arcona, aby Česko reprezentovaly na Mezinárodním festivalu reklamy ve francouzském Cannes. Ten proběhne od 15. do 21. června 2003.
Nejvíce bodů udělila desetičlenná porota spotu na sbírku pro Karlův most, který vytvořila agentura Leo Burnett Advertising na zadání pražského magistrátu.
Porotci měli možnost udělit body od 1 do 10. “Karlův most” dostal 99 bodů.
Spot tak získal cenu RMB Awards 2003. Její součástí je cesta do Cannes (úhrada cestovních nákladů, ubytování a týdenní vstupenka na festival) pro zástupce reklamního klienta, který spot zadal.
Na druhém místě skončila s 68 body reklama na džusy Relax od agentury Young & Rubicam pro klienta Wallmark.
Jako třetí se nejvíce líbil spot Policista od agentury McCann-Erickson pro Český Mobil. Ten získal 65 bodů.
Spoty budou nyní zapsány na seznam držitelů ceny RMB Awards 2003 a společnost uhradí vstupní poplatky za jejich registraci na festivalu v Cannes.
-zuj-