Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Julius Meinl chce zvýšit tržby v Česku o desetinu

Redakce MAM7. 2. 2003

Obchodní firma Julius Meinl chce na českém trhu v krátké době zvýšit tržby o deset až 12 procent. Loňské tržby zatím nezveřejnila, podle spolumajitele firmy Julia Meinla je však vývoj tržeb v prodejnách, které nebyly zasaženy loňskou povodní, pozitivní.
Podle odhadů časopisu Moderní obchod klesly firmě Julius Meinl loni celkové tržby na sedm miliard korun. O rok dříve byly 7,3 miliardy korun.
Firmu loni negativně zasáhly srpnové povodně. Dosud je stále mimo provoz prodejna v Praze na Invalidovně, kterou firma plánuje otevřít příští měsíc. Voda zasáhla osm prodejen a centrálu společnosti.
Podle členky představenstva Daniely Poštové dosáhly škody na vytopených bchodech asi 100 miliónů korun – bez započtení ušlých tržeb. Jde o jedny z nejvyšší škody v českém maloobchodě.
Společnost v současné době trvale snížila o třicet procent ceny 400 druhů nejběžnějších výrobků. Cílem je získat nové zákazníky a zvýšit tržby. Vůbec poprvé bude podobný marketingový krok firmy v ČR provázet reklamní kampaň v televizi, rozhlase a tisku.
Loni firma investovala do modernizací prodejen 450 miliónů Kč. Nyní jsou již zrekonstruovány dvě třetiny obchodů, které zaznamenaly desetiprocentní nárůst tržeb.
V roce 2003 chce Julius Meinl zrekonstruovat zbývající prodejny. To představuje investici 240 miliónů Kč. Firma plánuje otevření šesti prodejen, z toho čtyři typu Julius Meinl XL, tedy menších hypermarketů.
Firma se na český trh vrátila v polovině 90. let. V současnosti má 87 supermarketů a sedm prodejen typu XL.
Je součástí skupiny Julius Meinl International. Ta kromě obchodních sítí v ČR a Polsku má pražírny kávy a pronajímá obchodní nemovitosti například řetězcům Penny, Plus, Ahold apod.
Podle odhadu časopisu Moderní obchod je Julius Meinl za rok 2002 s tržbami sedm miliard korun na 12. místě mezi českými obchodními řetězci.
-čtk-

×

Newyorské Bozell a Lowe se spojí

Starší článek

Tradiční salám Vysočina budou vyrábět jen firmy v tomto kraji

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více