Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Investice do médií mají letos přesáhnout 17 miliard korun

Redakce MAM7. 2. 2003

Výše investic do nákupu reklamního prostoru v médiích má letos dosáhnout výše 17,01 mld. Kč. To v meziročním srovnání znamená narůst o 1,7 %. Za loňský rok měly investice do médií celkově představovat 16,73 mld. Kč.
Vyplývá to z odhadů mediální agentury OMD Czech, která M&M údaje poskytla.
“Roky, kdy výdaje na reklamu v Čechách výrazným tempem rostly, prozatím skončily,” říká OMD.
Tradičně nejvíce financí má letos směřovat do televize – 7,96 mld. Kč, do tisku má pak přitéct 5,92 mld. Kč. Do venkovní reklamy půjde 1,44 mld. Kč, do rozhlasu 1,20 mld. Kč, do internetu 270 mil. Kč a do ostatních médií 230 mil. Kč.
Nejvyšší meziroční nárůst investic do médií má opět vykázat internet (22,7 %), investice do televize mají vzrůst oproti roku 2002 o 1,9 %, do tisku o 0,5 %, do venkovní reklamy o 1,4 % a do rozhlasu o 1,4 %.
Proporce jednotlivých mediatypů pro letošní rok ukazuje zvýšení podílu televize na 46,8 %, naopak snížení podílu tisku na 34,8 %, rozhlasu na 7 %. Podíl venkovní reklamy má zůstat na 8,5 %, internetu se má na druhé straně zvýšit na 1,6 %.
Struktura investic do reklamy v rámci posledních let nezaznamenává podle OMD zvratové změny, ale je možno vysledovat určité tendence.
Jednak stále pomalu roste podíl televize, jež je životně nutným médiem pro většinu FMCG produktů. Klesá podíl tisku, stagnuje rádio, mírně roste podíl venkovníreklamy.
Nejprogresivnějším médiem z pohledu meziročního nárůstu ivestic je stále internet
-mav-

×

Salvete 1990 zvolila mediálku Zenith Media

Starší článek

Soud ve Vadúzu předal Železného kauzu Astrona Česku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více