Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Intercable zdraží kabelovou televizi

Redakce MAM3. 2. 2003

Už za dva měsíce by měla druhá největší kabelová společnost na trhu Intercable zvednout asi o pětinu cenu kabelové televize. Napsala to agentura ČTK s odvoláním na důvěryhodné zdroje. Vedení firmy to ale zatím odmítlo komentovat.
Zatímco základní nabídka podraží od dubna z 329 na 399 korun, cena omezené nabídky se zvýší z 99 na 119 korun, píše ČTK.
Rozšířená nabídka s programem HBO podraží o 16 procent na 649 korun. Cena základní nabídky, která obsahuje kolem tří desítek televizních kanálů, se tak srovná s cenou u společnosti TES Media. Ta se v nejbližší době s Intercable sloučí.
V porovnání s jedničkou na trhu UPC je základní nabídka o korunu dražší. Intercable oznamuje změnu cen každoročně k 1. dubnu, TES zdražoval naposledy loni v říjnu.
Nová firma, která bude mít po sloučení Intercable a TES 275 tisíc zákazníků, oznámí svůj název koncem pololetí. Společnost počítá s jednotnou programovou nabídkou. V několika krocích chce nabídnout také společné ceny.
Intercable a TES Media mají od poloviny ledna společné vlastníky, když Intercable ovládlo konsorcium firem JP Morgan Partners, AIG a Baring Communications, které vlastní majoritu i v TES Media. Hospodaření obou firem je zejména kvůli vysokým odpisům a finančním nákladům ztrátové.
Intercable loni vykázala výnosy 530 milionů korun.
Největší kabelovou společností na trhu je UPC ČR se zhruba 370000 zákazníky kabelové televize.

Porovnání cen tří největších kabelových firem (Kč/měsíc)

kanál omezená základní základní+HBO
UPC 148 398* 676
Intercable 119 399 649
TES Media 99 399 699

*cena v lokalitách s více než 31 kanály

-čtk-

×

Vydavatelství Vogel Publishing mění název na Vogel Burda Communications

Starší článek

Stratosféra uvede dva nové tituly

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více