Fallon na Bahamy

3. 2. 2003 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Reklamu, jež vás bude lákat na Bahamy, bude od nynějška vymýšlet agentura Fallon z New Yorku patřící do komunikační skupiny Publicis. Finále celého tendru, při kterém byl ve hře rozpočet ve výši 10 mil. dolarů, mělo pikantní rozuzlení. Minulý měsíc totiž šéf bahamské turistické centrály Vincent Vanderpool-Wallace prohlásil, že Fallon byl ze seznamu kandidátů vyškrtnut už v semifinále. Propagaci Baham dosud zajišťovala newyorská agentura Bozell. jj

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.