Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Evropská internetová trojka loni v zisku

Redakce MAM14. 2. 2003

Italský poskytovatel internetových služeb Tiscali skončil loňský rok se ziskem. Překonal tak odhady analytiků, kteří počítali se ztrátou.
Tržby však vzrostly méně, než se čekalo. Zisk činil před zdaněním, odečtením úroků a odpisy jeden milion eur proti ztrátě 170,4 milionu eur v roce 2001.
Výsledky jsou mnohem příznivější než odhady analytiků, kteří čekali ztrátu 6,8 milionu eur. Tržby Tiscali stouply o 18 procent na 748,4 milionu eur, byly tak menší, než společnost odhadovala. Tiscali původně čekala tržby kolem miliardy eur, později však prognózu snížila na 770 milionů eur. Analytici počítali s tržbami kolem 755 milionů eur.
Tiscali je třetím největším poskytovatelem internetových služeb v Evropě po německé T-Online a francouzské Wanadoo.
Na konci roku 2002 měla 7,3 milionu zákazníků, z toho 214.000 klientů využívajících širokopásmového rychlého připojení ADSL.
Do konce letošního roku čeká firma nárůst počtu klientů využívajících rychlého připojení na internet na více než 600 tisíc.
-čtk-

×

ČRo nabídl již osvědčené platby koncesí přes internet

Starší článek

VI. ročník konference “Internet ve státní správě a samosprávě” (ISSS 2003) se rychle blíží

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více