eBanka zvýšila prodej platebních karet o 65 %

28. 2. 2003 11:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.




eBanka zvýšila v roce 2002 prodej platebních karet o 65 %. Celkový počet vydaných platebních karet se tak zvýšil na více než 254 tisíc aktivních karet. Z tohoto počtu připadá přes 180 tisíc na společné karetní produkty se společností Home Credit a Českou pojišťovnou. Dalších více než 72 tisíc platebních karet vydala eBanka pro majitele osobních a firemních účtů.


Podle vyjádření společnosti bude eBanka v tomto roce daleko více spolupracovat s celou finanční skupinou České pojišťovny do níž náleží, přičemž vydávání karet je pouze začátek. Zároveň se banka v současné době připravuje na zavedení čipových karet, ke kterému dojde ve 4. čtvrtletí tohoto roku a do konce roku 2004 plánuje vydání čipových karet v řádu statisíců kusů.


obr


-bob-


Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.