Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Coca-Cola pro Američany zůstává nealkoholickou jedničkou

Redakce MAM25. 2. 2003

Společnost Coca-Cola loni v USA posílila svoji vedoucí pozici na trhu s nealkoholickými nápoji sycenými oxidem uhličitým. Podařilo se jí to díky vysokému prodeji značek Vanilla Coke a Diet Coke. Vyplývá to ze zprávy, kterou sestavil odborný časopis Beverage Digest společně s analytikem Johnem Maxwellem.
Tržní podíl společnosti Coca-Cola, která je největším výrobcem nealkoholických nápojů na světě, se podle zprávy loni v USA zvýšil o 0,6 procentního bodu na 44,3 procenta. Firma tak zvýšila náskok před hlavním konkurentem PepsiCo, jehož tržní podíl naopak klesl o 0,2 procentního bodu na 31,4 procenta.
Prodej společnosti Coca-Cola v USA loni vzrostl o 2,1 procenta, zatímco prodej PepsiCo se zvýšil pouze o 0,2 procenta.
V celém odvětví se prodej zvýšil o 0,8 procenta ve srovnání s ročními nárůsty o dvě až čtyři procenta, které převažovaly v devadesátých letech.
Třetí místo si loni v Americe udržela společnost Dr. Pepper/Seven Up, a to i přesto, že její tržní podíl klesl o 0,6 procentního bodu na 15 procent.
Čtvrtou pozici obsadila firma Cott, jejíž podíl stoupl o 0,4 procentního bodu na 4,2 procenta, napsala agentura Reuters.
-čtk-

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 13. února 2003

Starší článek

Vojáci začínají pronikat do reality show

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Togethxr

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu s laxní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

WPP opět nakupuje, do sítě přibrala poskytovatele mobilních technologií

Největší komunikační síť světa oznámila další akvizici. Pod svou agenturu Wunderman Thompson přikoupila společnost NN4M, která poskytuje mobilní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více