Český rozhlas hledá šéfredaktora Radiožurnálu

11. 2. 2003 17:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Český rozhlas vyhlásil výběrové řízení na místo šéfredaktora stanice ČRo 1 – Radiožurnál. Místo se uvolnilo poté, co byl dosavadní šéfredaktor Alexandr Pícha v lednu jmenován ředitelem Radiožurnálu. Kandidáti se mohou hlásit do 7. března.
„Navázali jsme na model, který se už osvědčil u našich regionálních stanic. Každá z nich má svého ředitele i šéfredaktora, který bude mít na starosti věci denní, programové práce,“ řekl mluvčí Českého rozhlasu René Zavoral.
Do konkurzu se mohou přihlásit zájemci, kteří splňují požadované podmínky: vysokoškolské vzdělání, morální a trestní bezúhonnost, praxe v médiích, výborný všeobecný přehled, organizační a manažerské schopnosti.
Adepti na místo šéfredaktora mají rovněž vypracovat několikastránkový projekt. Týkat se má přípravy a řízení celodenního vysílání ČRo 1 – Radiožurnálu v jednotlivých denních dobách a dále přípravy vlastní agendy zpravodajství a publicistiky Radiožurnálu.
Uchazeči musejí také předložit lustrační osvědčení a doporučení pro výkon funkce od osobnosti respektované v žurnalistice.
O složení komise, která by budoucího šéfredaktora měla vybrat, zatím nebylo rozhodnuto. Nebyl také pevně určen termín, dokdy by mělo být jméno nového šéfredaktora známo. „V tuto chvíli zastává pan Pícha obě funkce,“ dodal Zavoral.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.