Celebrity zachraňují Coca-Colu

3. 2. 2003 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Legendární boxer Muhammad AliPenelope Cruzová mají pomoci Coca-Cole zastavit pokles prodejů její vlajkové značky. Televizní spot pro multimilionovou reklamní kampaň natočil Tom Cruise, přítel hlavní hrdinky reklamy Penelope Cruzové. Ta ve spotu vejde do narvaného plážového baru, požádá o coca-colu, jedním douškem ji vypije a pak si říhne. Načež zjistí, že se na ni všichni dívají. Tématem kampaně pod názvem „Real“ je ukazovat celebrity v každodenních normálních situacích. V dalším spotu se objeví Courtney Coxová, hvězda seriálu Přátelé — aby získala co nejvíce z poslední koly v lednici, naplní svému manželovi Davidu Arquettemu jeho sklenici ledem. Na kampani se dále podílejí cyklista Lance Amstrong a zpěvačka Angie Stoneová. Kampaň se objeví do konce roku také v Británii. Prodeje Coca-Cola Classic se v roce 2001 propadly o 2 % a značka ztratila 0,5 % podílu na trhu. gs

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.